החלפת טפט לפלדלת

 

בין אם מדובר בבית הפרטי שלכם ובין אם זה המשרד, לדלת הכניסה חשיבות רבה יותר והיא לא רק אמצעי להיכנס לאותו חלל או לצאת ממנו. למעשה, מדובר באלמנט דקורטיבי בפני עצמו, כזה שיכול לעשות את כל ההבדל בין רושם ראשוני מוצלח לבין כזה שפחות. מכיוון שאת אותה הדלת אנו רואים מיד עם הגיענו לאותו המקום, עוד הרבה לפני שנכנסו אליו והתרשמנו מהסטייל העיצובי שבו, עליה להיות מסוגננת גם כן ומושקעת לא פחות, בדיוק כמו כל אלמנט אחר.

החלפת טפט לפלדלת היא דרך מצוינת לעשות זאת בעזרת אמצעי אחד בלבד – טפט העשוי ויניל, אותו ניתן להדביק ישירות על הדלת במקום הטפט הקיים. את עבודת ההחלפה עצמה יש לבצע בצורה זהירה ומדויקת, שכן רק כך אפשר יהיה לנצל את יתרונותיו הרבים של אותו טפט, אותו ציפוי לדלת.

באילו נסיבות החלפת טפט לפלדלת היא בגדר חובה

יש לא מעט מקרים בהם החלפת טפט לפלדת היא בגדר חובה. זה קורה במצבים של קילופים, למשל, לכלוכים שאינם יורדים שהצטברו ישירות על טפט הדלת וגם כאשר משפצים או עורכים שינויים בחלקו הפנימי של הבית/המשרד או מחוצה לו. במסגרת שינויים אלה, כולל שיפוצים קלים או נרחבים, כדאי להקדיש גם את תשומת הלב הראויה לדלת הכניסה ולהחליף את הטפט שלה בטפט חדש ומושקע. החלפת טפט לדלת פלדלת היא פתרון מתאים גם כאשר רוצים לשדרג את מראה אותו חלק כניסה ראשי לבית, היכן שנמצאת הדלת עצמה, ומחפשים דרך לעשות זאת בקלות ובמהירות ללא הוצאה כספית גבוהה.

איך יודעים שהגיע הזמן להזמין שירותי החלפת טפט לפלדת

יש כמה וכמה סימנים המעידים על כך שהגיע הזמן להזמין שירותי החלפת טפט לדלת הפלדלת. אחד מהם הן אותן בועות, שמופיעות על גבי הטפט הקיים. במקרים בהם מדביקים טפט לדלת בצורה לא מוצלחת, יופיעו בועות על הטפט. במצב שכזה יש להסיר את הטפט שהודבק, ולהדביק, בצורה מקצועית ונכונה, טפט חדש. סימנים נוספים הם דלת ישנה וחורקת. דלת כזו, ובייחוד אם נתקלים במנעול שכבר איננו תקין, מצריכה התייחסות מיוחדת ואם איננה עובדת כהלכה, זה הזמן לחדש אותה, בין היתר, גם באמצעות טפט מעודכן ויפה.

כאשר דלת הכניסה חשופה לשמש חזקה, דוהה, ובמהירות רבה יותר, הציפוי שלה. הוא מחזיק מעמד פחות זמן ולכן כדאי להחליפו באחד חדש, עמיד יותר. במקביל, ולו כדי לשמור על המראה שלו למשך תקופה ארוכה, מומלץ לשקול להתקין גגון מעל הדלת שיצל עליה. סימנים נוספים הם כמובן אותם לכלוכים מכוערים או שריטות שאינן יורדות. את כל אלה יכול להחליף טפט חדש ואיכותי יותר, שמוסיף לא מעט סטייל.

אילו שלבים כוללים שירותי החלפת טפט לדלת פלדלת

כאשר מדובר בהחלפה של טפט קיים לדלת פלדלת, נדרש למשימה בעל מקצוע, המתמחה בכך ולא רק טפט מאיכות גבוהה. יחד עם זאת, אם יודעים כיצד לעבוד ומבינים לעומק את המשימה, ייתכן שהיא אפשרית לביצוע גם באופן עצמאי, אך חשוב להקפיד על כל השלבים כדי ליהנות מהמראה המתאים. החלפת טפט לדלת פלדת מתחילה מהוצאת הדלת מציריה והנחתה על משטח ישר. לא ניתן וגם לא מומלץ להחליף טפט כאשר הדלת במקומה, וכל זאת כדי לקבל מראה שלם, הרמוני ומדויק מיד עם סיום העבודה.

בשלב הבא, וזאת גם לאחר פירוק המנעול ועינית הדלת, קילוף הטפט הקיים וכל שאריותיו. בהמשך, מריחת דבק מיוחד על הדלת, המתנה של 20 דקות עד כחצי שעה עד לייבושו, ובשלב הסופי – הדבקת הטפט החדש. במידה ומודבק טפט משני צידי הדלת, יבוצעו שלבים אלה גם בצד השני, היכן שנדרשת החלפה נוספת. רק בתום כל השלבים, תוחזר הדלת למקומה, כולל המנעול והעינית.

מי מציע שירותי החלפת טפט לדלת פלדלת

שירותי החלפת טפט לדלת פלדלת מוצעים על ידי מתקינים מנוסים, הנעזרים בטפטים מיוחדים, המיועדים בדיוק לשם כך. טפטים אלה, המשמשים כפתרון חיפוי נהדר לדלת הפלדלת שלנו, בבית או במשרד, עשויים מויניל לרוב, הידוע בתכונותיו הנהדרות. הוא קל להתקנה והדבקה ולא מצריך תחזוקה מיוחדת, הוא פשוט מאד לניקוי, עמיד במים וגם מפני שריטות. ישנם מגוון רחב של טפטים לדלת פלדלת, המגיעים בשלל של עיצובים ודוגמאות ומשווים לה מראה מיוחד, שקשה להתעלם ממנו. החלפת טפט לפלדלת מצריכה תשומת לב רבה לכל אחד מהשלבים וגם ניסיון רב, המאפשר למתקין להתמודד בהצלחה עם האתגר.

מדוע החלפת טפט לדלת פלדלת חשובה כל כך

הדלת שלנו, ובייחוד כשזו הדלת הראשית של הבית או המשרד, חשופה לעיתים לתנאי מזג אוויר לא פשוטים. גם אם היא נמצאת בתוך אזור סגור, היא חשופה לאבק, ללכלוכים ועם הזמן מצטברות עליה שריטות וסימנים שונים. מסוגנן, מושקע ויפה ככל שיהיה הבית או המשרד שלנו, אם דלת הכניסה אליו איננה כזו, הרי שייווצר רושם לא מוצלח, שכדאי מאד להחליפו באחר.

החלפת טפט לפלדלת מאפשרת לנו לקבל מראה מושקע יותר במחיר הוגן וליהנות מדלת יפה לאורך שנים ללא הצורך בהחלפתה באחת חדשה. אותו טפט משמש כציפוי חיצוני לדלת והוא שומר עליה למשך זמן רב. הוא מגן עליה, “על הדרך”, ומשווה לה מראה מיוחד במינו בהתאם לסטייל העיצובי הנבחר. כיום, ניתן להשיג טפטים בעלי מראה של דלת פלדלת אמיתית או טפטים המכניסים אתם לוק חדש לגמרי.

 בית החיפויים, חברה לציפוי דלתות, מציעה לכם מגוון רחב של טפטים לציפוי דלת הפלדלת שלכם, כך שתוכלו להחזיר לה את אותו סטייל שאבד. לפרטים נוספים אודות ציפויי הדלתות שלנו ומענה לכל שאלה, נשמח לעמוד לרשותכם בטלפון 054-954-9394