חיפוי קירות פנים

עולם העיצוב הוא עולם דינאמי מאד ובכל שנה נולדים טרנדים עיצוביים חדשים, שפעמים רבות נדמה שהם כאן, כדי להישאר. חיפוי קירות פנים הוא אחד הטרנדים החמים ביותר כיום, טרנד שכבר נמשך תקופה ארוכה ושומר על מקום של כבוד ברשימה. ציפוי לקירות פנימיים הם דרך נפלאה לשדרג כל חלל, וזה יכול להיות חדרי הבית הפרטי שלנו, המשרד או העסק שאותו אנו מנהלים. כל מקום שבו אנו נמצאים יכול להפוך בקלות למסוגנן ויפה הרבה יותר, כאשר הסוד הוא לשלב נכון את אותו חיפוי קיר בחלק הפנימי ולקחת בחשבון, מראש, את הסטייל שבו מעוניינים.

אילו יתרונות מציע חיפוי קירות פנים?

לא בכדי בוחרים רבים לשלב חיפוי קירות פנים וגם לא בכדי נראו אותו במקומות שונים. חיפוי שכזה מביא אתו שלל של יתרונות והוא פתרון נהדר לאורך שנים. אחד היתרונות הבולטים שהוא מציע הוא השילוב המושלם שבין פונקציונאליות לסטייל. חיפוי קירות פנים לבית משמש כאלמנט דקורטיבי לכל דבר והוא יכול להוות חלופה נהדרת לאלמנטים אחרים, שתורמים גם הם לנראות החדר. כמו, תמונות, שטיחי קיר ועוד. חיפוי נשאר על הקיר, הוא משתלב לצד הקיים והוא מושך תשומת לב רבה. לא מוכרחים, כשיש חיפוי לקירות הפנים, לבחור באלמנטים דקורטיביים נוספים ואפשר להשאיר לאותו חיפוי לעשות את עבודת העיצוב עצמה.

מעבר לכך, הוא משמש כפתרון פונקציונאלי שתורם רבות לסביבה. מעבר לפן הוויזואלי, חיפוי קירות פנים גם שומר ומגן על הקירות עצמם ולכן נמצא אותו, פעמים רבות, במטבחים, בין היתר, היכן שיש לחות גבוהה. הוא יופי גם בחדרי ילדים לעיתים וכך ישמור על הקירות נקיים ויפים וגם במקומות ציבוריים שונים ואפילו במשרדים. יתרון נוסף, וחשוב לא פחות, הוא חומרי הגלם שמהם הוא עשוי. מכיוון שמדובר בחיפוי קיר פנימי, עשוי החיפוי מחומרים מאיכות גבוהה, כאלה ההופכים את החיפוי עצמו למענה לתקופה ארוכה. החיפוי איננו מתקלף מהקיר, התמונה שמופיע עליו או הדוגמא עצמה איננה דוהה והוא שומר על המראה היפהפה שלו, גם כשהזמן שחלף מאז שילובו הוא רב.

באילו אזורים כדאי לשלב ציפוי לקירות פנימיים?

יש לא מעט קירות פנימיים שאפשר לשלב בהם ציפוי וחיפוי, והם יכולים להיות בחלקים המשותפים וגם באלה, הפרטיים יותר. ציפוי לקירות פנימיים יהיה נפוץ מאד בחדרי ילדים, למשל, וגם בחדרי ההורים. שם הוא משמש כקישוט נהדר שתורם רבות לנראות החלל, קישוט שמשרד משמעותית את המקום עצמו ומוסיף סטייל וגם אווירה נפלאה. נמצא ציפוי שכזה גם במסדרונות ובאותם חללים משותפים בבית, כולל הסלון ואפילו המטבח ושם הוא ללא ספק “יקפיץ” את הלוק ויוסיף גם אפקט בלתי רגיל של “ואוו”. ציפוי לקירות פנימיים במשרדים הוא פתרון דקורטיבי מצוין וגם שם הוא יכול להוסיף סטייל ואפילו להוות חלופה לפתרונות עיצוביים אחרים, שנדרשים גם הם לא אחת.

מה חשוב לקחת בחשבון כשבוחרים חיפוי קירות פנים?

אם בחרתם לשלב חיפוי קירות פנים במהלך שיפוץ הבית או לאחר בנייתו של אחד, חדש, כדאי לכם לקחת בחשבון את הנקודות הבאות שיבטיחו לכם בחירה חכמה ונכונה. ראשית, מהו הסטייל העיצובי ששולט באותו חדר. האם מדובר בחדר בסגנון מודרני חדשני או אולי בסגנון כפרי? לכל סגנון עיצוב כזה יתאים חיפוי אחר וחשוב שכל חיפוי שתבחרו ישתלב כהלכה. בנוסף, מהו גודל החדר ומהו גודלו של הקיר עצמו. אם מדובר בקיר גדול או אפילו בכמה קירות צמודים, קחו בחשבון שציפוי קיר עשוי למשוך תשומת לב רבה מאד ולכן לקירות גדולים או לכמה צמודים מומלץ לבחור צבעים רכים ו”שקטים” יותר וגם עיצוב שהוא סולידי כדי למנוע עומס עיצובי.

כיצד נקבעת עלות החיפוי?

עלות החיפוי עצמו נקבעת בהתאם לכמה פרמטרים. החומרים שמהם עשוי אותו ציפוי לקירות פנימיים יקבעו רבות את העלות הסופית וגם השטח המדובר. ככל שהציפוי הנדרש לקיר הוא גדול יותר, המחיר יהיה גבוה יותר. כמובן שגם מידת מורכבות התקנת הציפוי תשפיע גם היא וכן טיב ואיכות הציפוי הנבחר. מכיוון שלא נוהגים להחליף חיפוי בתדירות גבוהה (אם כי הדבר הוא בהחלט אפשרי) חשוב לתת דגש לעניין האיכות הגבוהה. ציפוי איכותי יבטיח לכם מענה למשך תקופה ארוכה וגם חיפוי שישמור על המראה שלו. בתחום זה כדאי שלא להתפתות לחפש אחר הזול ביותר אלא לבחור באיכותי ביותר. איכות ירודה תעלה לכם ביוקר ואיכות גבוהה בהחלט תשתלם לטווח הארוך.

מעוניינים לשלב ציפוי בקירותיו הפנימיים של הבית או המשרד שלכם? מחפשים חיפוי קירות פנים מאיכות גבוהה וגם עם סטייל נהדר? בית החיפויים הוא המקום הנכון לפנות אליו. אצלנו תמצאו מגוון רחב של פתרונות לחיפוי וציפוי קירות פנים, שמשדרגים כל מראה ומכניסים איתם יופי נהדר. כל זאת, עם אפשרות לבחור מתוך שפע של אפשרויות וליהנות מפתרון בהתאמה אישית. לפרטים נוספים ומענה לכל שאלה, נשמח לעמוד לרשותכם בטלפון 054-954-9349