טפטים לחדר שינה

טפטים לחדר שינה כבר מזמן הפכו לשכיחים במחזותינו, ניתן לראות אלפי משקי בית מדי שנה אשר בוחרים לעצב את חדר השינה שלהם בצורה יוקרתית ומודרנית יחד עם טפט ייעודי. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות אודות טפטים לחדר השינה – בית החיפויים פה על מנת לעשות לכם מעט סדר.

מה עלינו לדעת לפני רכישת והתקנת טפטים לחדר שינה?

החלטתם לרכוש טפטים לחדר שינה אך אתם שואלים את עצמם מה הם הדברים אותם אתם צריכים לדעת לפני רכישת והתקנת הטפטים. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של בעלי מקצוע וחברות המספקות טפטים באיכויות משתנות. אנו ממליצים לרכוש אך ורק מחברה בעלת ניסיון ומוניטין בעולם החיפוי והטפטים בפרט. התקנת טפט צריכה להיעשות על ידי בעל מקצוע בתחום ועל ידי ידיים מיומנות בלבד. פגשנו בעברנו לא מעט משקי בית אשר בחרו להתקין את הטפט לבד ו/או עם בעל מקצוע ללא ניסיון בתחום  – כתוצאה מכך לא הצליחו אותם משקי בית להוציאו את המיטב מן הטפט שלהם.

מה הם היתרונות בטפטים לחדר שינה?

טפטים לחדר שינה כבר מזמן הפכו לבחירתם הטבעית של מאות אלפי משקי בית בישראל ובעולם, אין זה מפתיע מאחר וניתן למצוא לא מעט יתרונות בטפטים אלו. בין היתרונות אנו רואים:

  • עמידות גבוהה – כיום ניתן למצוא מגוון רחב של טפטים לחדרי שינה באיכויות משתנות, בית החיפויים מספקת טפטים לחדר שינה מחומר הגלם PVC(הנחשב לאחד מן חומרי הגלם האיכותיים והעמידים ביותר). העמידות של הטפט הינה גבוהה כמו כן מלאכת הניקיון הופכת לקלה הרבה יותר
  • מספר רב ומגוון של עיצובים – ניתן למצוא היצע רחב ומגוון של עיצובים שונים החל מעיצובים אורבניים, כפריים, מודרניים, יוקרתיים, קלאסיים, רטרו, בוהו שיק ועוד.
  • פתרון חיפוי מושלם – טפט קיר לחדר שינה מהווה פתרון חיפוי מושלם ונחשב לאחד מן השחקניות המרכזיות בעולמות החיפוי, ישנם לא מעט קירות עם סדקים, פגמים, התקלפויות של צבע ושאר ירקות. טפט לחדר השינה מהווה את הפתרון המושלם להסתרת אלו תוך כדי שאתם משדרגים את החלל אלפי מונים מבחינה עיצובית.
  • מקום לביטוי – חדר השינה הוא אחד מן החללים בהם אתם מבלים לא מעט זמן מן היום שלכם ומן הראוי כי חלל זה ישרה לכם אווירה של ביטחון ושלווה, מאחר וניתן למצוא היום מגוון רחב של טפטים שונים כל אחד יכול למצוא את הטפט אליו הוא הכי מתחבר ולבטא את עצמו דרך הטפט בחדר השינה שלו.

למה מומלץ לבחור בטפט קיר PVC לחדר שינה?

בית החיפויים עובדת ללא לאות על מנת לעבוד עם חומרי הגלם המובילים ביותר בעולם החיפוי והאיטום כתוצאה מכך אחד מן חומרי הגלם המרכזיים אצלנו הוא הPVC.

הPVC נחשב לאחד מן חומרי הגלם הקשיחים ביותר ואנו רואים אותו במגוון רחב של תעשיות – ציפוי רצפות, ציפוי לבניינים ומבנים, כרטיסי אשראי, מסגרות לחלונות, אביזרי אינסטלציה ועוד. חומר זה ניחן בלא מעט תכונות ביניהן חוזקה ואלסטיות המעניקים לו עמידות וגמישות לאורך שנים. PVC הינו החומר המוביל והאיכותי ביותר כיום בעולמות הטפטים ומהווה פתרון עיצובי לצד פתרון חיפוי מושלם.

האם טפטים לחדר השינה עולים ביוקר?

טפטים לחדר שינה יכולים לקחת את חדר השינה שלכם ו/או של הילד שלכם ולשדרג אותו אלפי מונים, כתוצאה מכך אנו רואים לא מעט אנשים אשר חושבים כי טפטים אלו יעלו להם לא מעט כסף. דרך טפטים ניתן להעביר כל מסר אותו תרצו הן מבחינה עיצובית והן מבחינה פונקציונאלית ולבטא את עצמכם בצורה הטובה ביותר. כיום תוכלו למצוא מגוון רחב של טפטים החל מטפטים מודרניים, יוקרתיים, אורבניים ובעיצובים נוספים ורבים. בניגוד למה שניתן לחשוב ניתן לרכוש טפטים לחדר שינה במחירים אטרקטיביים במיוחד.