טפטים תלת מימד

 

עולם עיצוב הפנים מדי שנה עובר מתיחות פנים רבות, טרנדים רבים נכנסים ויוצאים אך עושה רושם כי אחד מן האספקטים העיצוביים של עולם עיצוב הפנים תמיד נשאר וזה הוא הטפט. טפטים תלת מימד מהווים חלק בלתי נפרד ממאות אלפי משקי בית ונחשבים לחלק אינטגרלי בעיצוב הבית שלנו אשר באמצעותם ניתן לחפות קירות וחללים שלמים. אותם טפטים מוסיפים “נופך” שונה לבית ומשדרגים אותו אלפי מונים. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות אודות טפטים תלת מימד – בדיוק בשביל כך אנחנו פה בכדי לענות לכם על כל השאלות.

טפטים תלת מימד: מה הם היתרונות?

טפטים תלת מימד טומנים בחובם לא מעט יתרונות, בין היתרונות הבולטים אנו רואים:

  • טפטים תלת מימדעמידות לאורך זמן – טפטים ידועים בתור פריט עיצובי וחיפויי אשר מחזיק בעמידות גבוהה לאורך זמן, לא מעט פעמים אנו מוצאים את הקירות שלנו מתלכלכים מסיבות כאלו ואחרות ומלאכת הניקיון הופכת לא קלה במיוחד, דרך טפטים תלת מימד ניתן למזער משמעותית את אלו. כמו כן, ניקיון ורחיצת טפט הינה מלאכה שבשגרה ונחשבת לקלה במיוחד.
  • לשדרג את החלל אלפי מונים – כיום ניתן למצוא מגוון רחב של עיצובים וגימורים שונים של טפטים, אותם טפטים יכולים לקחת את החלל שלכם ולשדרג אותו אלפי מונים מבחינה עיצובית תוך כדי שהם נותנים נופך מעניין לחלל. ניתן לעצב ולחפות את החלל במגוון רחב של סגנונות בהתאם לאופי הדיירים בבית.
  • פתרון חיפוי נהדר – אנו רואים לא מעט בתים בהם ישנם פגמים, סדקים ושאר ליקויים שונים הנמצאים על גבי הקירות. טפטים תלת מימד מהווים פתרון חיפוי איכותי ומקצועי אשר עוזר לכם לשדרג את נראות החלל, להעלים את הסדקים והליקויים השונים ולעשות זאת במחיר נגיש במיוחד.
  • מחיר – אין מן הנמנע שגם המחיר משחק פקטור בכל בחירה שלנו בחיים, אנו רואים כי ניתן לרכוש טפטים תלת מימד כיום במחירים נוחים במיוחד והרי שאלו הפכו למוצר צריכה מבוקש בקרב משקי בית ולקוחות עסקיים רבים.

מה החשיבות בעבודה עם בעל מקצוע המתמחה בעולם הטפטים?

כיום ניתן למצוא לא מעט חברות, בעלי מקצוע ואתרים שונים אשר מציעים מגוון רחב של טפטים תלת מימד. יחד עם זאת כאשר אנחנו נרצה לרכוש טפטים יש לעשות זאת מול בעל מקצוע בעל ניסיון ומוניטין המתמחה בעולם הטפטים והחיפויים. בעל מקצוע המתמחה בעולם הטפטים יוכל להבטיח לנו כי הטפטים אותם אנו רוכשים הינם טפטים עמידים ואיכותיים, כמו כן ברוב המקרים אותו בעל מקצוע יספק לנו מעטפת מלאה הכוללת התקנה נכונה של הטפט בחלל – כך נוכל למקסם את הנראות והיתרונות השונים של הטפט ולא לבזבז כסף מיותר.

טפטים תלת מימד: כמה זה יעלה לנו?

לא מעט אנשים תוהים כמה יעלה טפט תלת מימד בחלל שלהם, אם נרד לעובי הקורה אנו נגלה כי טפטים הפכו כבר מזמן לאחד מן פתרונות עיצוב הפנים לצד פתרון חיפוי אשר מסתיר לקווים שונים בקירות כבר שנים רבות. מאחר והוא מכיל יתרונות רבים לצד עיצוביות גבוהה במיוחד אנשים רבים נוטים לחשוב כי מדובר במוצר יקר – אך יחד עם זאת טפטים הינם מוצר נגיש מבחינה כלכלית, זוהי אחת מן הסיבות שהטפטים הפכו לבחירתם הטבעית של מאות אלפי לקוחות ברחבי הארץ לצד מעצבי פנים ואנשי מקצוע מן השורה הראשונה.

מדוע מומלץ לפנות לבית החיפויים להתקנת טפטים תלת מימד?

בית החיפויים מתמחה בעולם החיפוי והעיצוב ומספקת עבורכם מגוון רחב של טפטים תלת מימד בעיצוביות גבוהה, אנו מזמינים אתכם להצטרף אל חוג לקוחותינו וליהנות ממגוון רחב של אפשרויות.